Utilizam cookies pentru ca dumneavostra sa aveti o experienta cat mai placuta. Pentru a ne conforma noii directive e-Privacy, trebuie sa primim acordul dumneavosatra pentru a seta cookie-urile. Afla mai multe.
Conditii de retur pentru produsele confectionate la comanda
Produsele confectionate la comanda nu sunt produse prefabricate, de serie, sau care se afla in stoc. Produsele confectionate la comanda sunt executate la cerinta expresa a clientului, chiar si daca clientul doreste produsul identic cu imaginea de prezentare a produsului. Dupa ce a plasat comanda, clientul va fi contactat de unul din reprezentatii nostri pentru confirmarea comenzii. Atunci se va comunica si statusul produselor comandate, in stoc sau la comanda.
Clientul va avea in vedere ca produsele fiind ajustate, pe baza informatiilor primite, astfel incat sa indeplineasca cit mai bine caracteristicile personale, nu pot fi returnate / inlocuite. Aceste caracteristici fac referire la dimensiunile clientului si ajustari personalizate, culoarea aleasa de client, tipul de piele ales de client, modificarea sau eliminarea accesoriilor, grosimea calapodului (unde aceasta este posibila).Clientul va lua in considerare ca produsele facute pe comanda, dupa configurarea facuta de acesta, va fi pe deplin responsabil de aspectul produsului final, producatorul garantand calitatea produsului achizionat.
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 4 definitia aplicata pentru aceste produse este “produse realizate conform specificaţiilor clientului – orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului”.
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 16– “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;…”
In cazul produselor realizate pe comanda care nu se potrivesc Clientului ca marime, pot fi inlocuite cu un produs identic (acelasi model si aceleasi detalii), insa pe noua marimea solicitata de Client. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 Privind drepturile consumatorului Art. 16. c).
Deoarece incaltamintea este conceputa sa se potriveasca dimensiunilor Clientului, numarul calapodului poate sa difere de numerele aferente talpilor, drept urmare este posibil ca numarul inscris pe talpa sa difere fata de marimea comandata. Acest lucru poate fi influentat de modelul pantofului (ascutit, patrat, rotund) sau de inaltimea tocului. Drept urmare plangerile sau retururile asupra numarului inscriptionat pe talpa nu se vor lua in considerare.
Clientul este rugat sa ia in considerare faptul ca nuantele de culoare ale produselor difera in functie de calibrarea fiecarui dispozitiv pe care acestea sunt vizualizate si pot sa difere fata culoarea reala a produslui.. Nu sunt acceptate situatiile in care nuanta pielii este un factor subiectiv (de exemplu, nude-bej, roz-nude-roz prafuit... etc). Se iau in considerare doar situatiile de diferenta extrema.
In cazul putin probabil in care este sesizat un defect de fabricatie (ruptura, pata, dezlipire, descusut, zgarietura, etc.), produsul va fi inlocuit cu unul similar conform standardelor de calitate. Inainte de trimiterea produsului este necesar sa trimiteti imagini (poze) reprezentand defectele semnalate. In urma returului, produsul va fi inspectat pentru verificarea defectului semnalat, iar in cazul in care se constata ca motivul returului e nejustificat, Clientului isi asuma toate costurilor aferente transportului.
Clientului este rugat sa tina cont de faptul ca pielea 100% naturala poate prezenta mici imperfectiuni sau usoare variatii ale nuantei si ca acestea nu pot fi considerate defecte.
Conditii de retur pentru produsele din stoc
Pentru produsele din stoc, in conformitate cu OUG 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare , adica sa nu fi fost purtat niciodata. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul www.incaltaminterico.ro, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra prin curier , exclus Posta Romana. Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inaintea de primirea produsului si confirmarea emisa de www.incaltaminterico.ro ,ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare , adica sa nu fi fost purtat niciodata.Plata catre dumneavoastra sa va face in cel mult 30 zile de la data denuntarii in scris a contractului si daca sunt respectate toate conditiile de mai sus. Cererile de retur se trimit pe adresa de email sales@incaltaminterico.ro , mentionand numarul si data facturii, numele intreg si adresa dvs. precum si contul in care se doreste rambursul pentru contravaloarea produsului. Nu se iau in considerare cererile de retur telefonice sau in alt mod. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs, iar in cazul in care coletul este expediat cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara. Costurile de livrare nu se returneaza. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.
Extras din Ord. 130/200. Cap. 1, Art 2, a) Contract la distanta - contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.